Penafian

PENAFIAN PENUH

ADMIN blog drmaba tidak bertanggungjawab terhadap komen (comments) yang diutarakan dalam laman blog ini. Segala komen adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak menggambarkan pendirian admin blog drmaba. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Personal Note:

Artikel yang aku tulis disini pastinya bukanlah suatu yang muktamad dan betul. Maka pertimbangkan dulu bahawa aku ini seorang yang bodoh dan apa yang ditulis adalah sampah semata2.


Oleh itu berikut adalah penyataan kepada semua pembaca budiman:

1. Artikel ini hanyalah perkongsian pandangan peribadi saya berdasarkan pengalaman hidup yg pendek ini dan latarbelakang pendidikan saya, maka saya mohon maaf atas segala kekurangan dan kekhilafan saya.

2. Sekiranya anda fikir bahawa saya ini bodoh (idiot), saya akui kebodohan saya. Semoga Allah yang Maha Luas Ilmu & Maha Bijaksana mengurniakan dan membuka pintu ilmu & kebijaksanaan kepadaku.

3. Sekiranya anda fikir saya salah (wrong), saya akui kesalahan saya. Semoga Allah mengampuni aku dan menunjukkan jalan yang benar.

4. Sekiranya anda ingin membuat pembetulan atau berkongsi pandangan. Saya alu-alukan dan dahulukan dengan Jazakallah.

5. Sekiranya anda ingin hentam (bash) pandangan. Maka saya pinta gunakanlah kata2 yang berhikmah dan beradap. Saya hanya insan yang juga pelupa (diri dsbnya)

6. Sekiranya anda fikir artikel saya ini bidaah. Terlebih dahulu Saya tidak bermaksud begitu. Kupohon keampunan daripada Allah.

7. Sekiranya anda fikir saya bagus & hebat. Saya pinta masukkan saya kedalam doa2 kalian, semoga saya sentiasa dalam rahmatNya. Sesungguhnya aku bukan sesiapa.

Friday, October 7, 2011

PROGRAM JUZUK DIRI - PEMBUKA JATI DIRI

INGINKAN KESIHATAN DIRI?


  1. Meningkatkan kekuatan fizikal dan stamina.
  2. Tidak mudah sakit dan letih sepanjang hidup.
  3. Penyembuhan diri sendiri secara bertahap.
  4. Melancarkan peredaran darah.
  5. Menguatkan organ Zhang Fu (hati, limpa, jantung, ginjal, paru-paru, usus kecil, usus besar, perut, selaput jantung dll)
  6. Menstabilkan tekanan darah dan gula dalam darah.
  7. Memperkasakan aura tubuh.
  8. Menguatkan ingatan.
  9. Mencegah dari berlakunya Alzheimer (lupa)

APAKAH ITU JUZUK DIRI?

Kreativiti Allah dalam pembahagian Al-Quran menjadi 30 Juz bukanlah suatu hal tanpa tujuan. Mengingat tidak mungkin Allah SWT melakukan sesuatu yang sia-sia dan tanpa makna. Pada susunan dan pembahagian 30 Juz Al-Qur’an, kita akan menemukan mujizat ilmu pengetahuan sekaligus supernatural, yang dapat mengenal POTENSI, BAKAT dan KARAKTER baik-buruk pada diri kita berdasarkan Al-Qur’an.

Pada setiap susunan dan pembahagian 30 Juz Al Quran, kita akan menemukan mukjizat ilmu pengetahuan sekaligus supernatural, dimana kita dapat MENGENAL POTENSI, BAKAT dan SIFAT baik dan buruk pada diri kita berdasarkan Al Quran.

SETIAP INDIVIDU TELAH MEMILIKI JUZUK DIRI 

Setiap manusia di muka bumi ini, baik yang masih di dalam kandungan mahupun yang telah lahir ke dunia ini telah memiliki JUZUK DIRI.

Menerusi program JUZUK DIRI ini kami akan MEMBANTU anda untuk MEMBUKA JUZUK DIRI masing-masing, dengan syarat anda mengamalkan JUZUK DIRI tersebut. Cara membuka JUZUK DIRI ...

PROSES PENATAAN JUZUK DIRI

Setelah JUZUK DIRI anda DIBUKA dan DIBACA (PENATAAN) langsung oleh anda. Anda akan merasakan perkara yang luar biasa (perasaan senang, sedih, menangis dll.) ketika membaca JUZUK DIRI anda.

Segala POTENSI anda akan lebih tergali, segala kekurangan anda akan dapat diperbaiki dengan lebih baik, dan jika ada penyakit yang bersarang di tubuh anda, insyALLAH dengan membaca JUZUK DIRI anda, akan di angkat semuanya oleh ALLAH SWT.

JUZUK DIRI BERTINDAK SEBAGAI ANTIVIRUS!

JUZUK DIRI akan menjadi Blue Print diri ANDA. Ia akan mengAKTIFkan berbagai POTENSI POSITIF diri dan dalam masa yang sama meNYAH-AKTIFkan pelbagai POTENSI NEGATIF yang anda miliki.

JUZUK DIRI merupakan aplikasi (software) Antivirus diri ANDA. Seperti komputer yang diserang virus maka tindakan pertama anda adalah mengaktifkan aplikasi Antivirus bagi menghapuskan virus tersebut. 

Membaca JUZUK DIRI adalah sama seperti mengaktifkan Antivirus bagi mengesan segala POTENSI PENYAKIT atau POTENSI NEGATIF yang  membahayakan diri anda.

Membaca JUZUK DIRI akan secara otomatik mengaktifkan proses PEMUSNAHAN dan PENGHAPUSAN (Deleting) virus-virus yang mungkin ada dalam diri anda.

PENAWAR PENYAKIT

Ketika anda sakit, walaupun ada berbagai tumbuhan ubat dan pelbagai penawar, tidaklah anda serta merta mengambil tumbuhan tersebut tanpa mengambil kira akan dos dan formula yang tepat. Dengan kata lain, anda harus mempunyai ilmu pengetahuan yang tepat. Di sinilah fungsinya JUZUK DIRI sebagai formula/sukatan/dos ubat yang tepat bagi perkembangan potensi positif diri anda apatah lagi Al Quran telah disebutkan oleh Allah SWT sebagai SYIFA’. JUZUK DIRI setiap orang mengikut konsep kami adalah dos yang paling tepat (tanpa kesan negatif) sebagai penawar dan ubat bagi potensi buruk dalam diri anda serta dari pelbagai penyakit yang membahayakan diri anda.

Memberdayakan potensi JUZUK DIRI adalah satu ikhtiar untuk hidup lebih baik dan bermakna serta sebagai satu bentuk kesyukuran kepada Allah SWT.



MENGENAL DIRI

Bukan sahaja kesihatan jasmani malah JUZUK DIRI meningkatkan ROHANI anda:

  1. Mengetahui kebaikan dan keburukan diri untuk memudahkan Muhasabah
  2. Mengenalpasti POTENSI diri.
  3. Menyerlah KELEBIHAN diri yang belum muncul akan kelihatan dari masa kesemasa
  4. Meningkatkan ghairah hidup atau kualiti hidup
  5. Mencapai titik ketenangan yang berpanjangan.
  6. Menyahkan keluar nafsu Ammaratubissuu’
  7. Mampu mengawal emosi.
  8. Benteng diri dari segala bentuk kejahatan zahir mahupun ghaib.
  9. Menghampirkan diri (Taqarrub) kepada Allah SWT.
  10. Akan diterima segala hajat dan doa oleh Allah SWT

Hanya dengan Mahar RM150/= SAHAJA untuk pembukaan JUZUK DIRI yang memberi MANAFAAT daripadasegi JASMANI dan ROHANI. Sebahagian dari sumbangan anda adalah untuk pembangunan pengajian agama di dalam dan di luar negara.

Ramai orang yang menjadi saksi (testimoni) bahawa ada kekuatan yang luar biasa ketika Penataan JUZUK DIRI dilakukan (amalkan) secara tepat dan istiqamah.


CARA MENDAPATKAN JUZUK DIRI?


Email atau SMS data lengkap berikut: 

  1. Nama Penuh Anda, 
  2. Nama Penuh Ibu, 
  3. Nama Penuh Ayah, 
  4. Kedudukan dalam adik-beradik (Anak ke berapa seibu), 
  5. Tarikh Lahir
  6. Alamat Penuh
  7. Email, 
  8. No handphone. 
InsyaALLAH data yang kami terima, akan dirahsiakan. Ianya semata-mata untuk penyimpanan kami sahaja.


Masukkan mahar seperti yang dinyatakan, insyallah Juzuk Diri anda akan dihantar dalam masa 3-4 hari. Tempoh ini adalah untuk PROF.DR.HJ SHAHRIN menyediakan JUZUK DIRI yang tepat berdasarkan diri anda.


MAKLUMAT LANJUT:



Anda boleh hubungi saya sendiri untuk bertanya lebih lanjut:
  • Email:drmaba@gmail.com
  • FB:http://www.facebook.com/mohdazlinahmad
Atau anda boleh menghubungi terus PROF.DR.HJ.SHAHRIN:
  • Email: dr_hjshahrin@yahoo.com
  • FB : http://www.facebook.com/tokjanggutkelate

No comments: